audi tax free
Moderator: frkglad
audi tax free
Jeg ser på diverse forum at mange kjøper audi hos audi tax free i england. Er det slik at andre merker er tilsvarende billige i england eller gjelder dette bare audi?
- Ole Reidar
- Administrator
Re: audi tax free
BMW har også hatt dette via http://www.bmwtaxfee.co.uk. Men nå ser det ut til at både de og Audi har stramma inn på praksisen. Dvs at det kun er mulig å eksportere til andre land innenfor EU ref pkt 11 her.
Ole Reidar Dvergsdal
Admin
2022 Porsche Taycan Cross Turismo 4
x 2020 Audi E-Tron 55 S-line
x 2017 Tesla Model S 75D
x 2015 Tesla Model S 70D
x 2012 Audi A6 Avant 3.0 TDI Quattro S-Tronic
Admin
x 2017 Tesla Model S 75D
x 2015 Tesla Model S 70D
ok så en kan ikke lenger kjøpe bil fra audi tax free når en bor i norge slik som beskrevet i en tidligere artikkel på importerbil.no ?
hva med å importere nybil som firma for videresalg?
jeg ser at blant annet avetti motor as har nesten 10 nye audi liggende ute på finn. Hvor får de tak i bilene da? (disse ser ikke ut som det er lagerbiler de har kjøpt men snarere spesial tilpasset det jeg antar de ser for seg skal selge best.)
hva med å importere nybil som firma for videresalg?
jeg ser at blant annet avetti motor as har nesten 10 nye audi liggende ute på finn. Hvor får de tak i bilene da? (disse ser ikke ut som det er lagerbiler de har kjøpt men snarere spesial tilpasset det jeg antar de ser for seg skal selge best.)
- Ole Reidar
- Administrator
Er nok umulig å kjøpe bilen i England for eksport til Norge fra AudiTaxfree nå ja, ref faq'en tidligere nevnt.
Har man kontakter i Tyskland er det ikke noe problem å handle nye biler som man spesifiserer opp selv. Her er man nok avhengig av å ha mellomledd som man har et godt kundeforhold til for å få gode priser på grunn av høy euro om dagen.
Har man kontakter i Tyskland er det ikke noe problem å handle nye biler som man spesifiserer opp selv. Her er man nok avhengig av å ha mellomledd som man har et godt kundeforhold til for å få gode priser på grunn av høy euro om dagen.
Ole Reidar Dvergsdal
Admin
x 2017 Tesla Model S 75D
x 2015 Tesla Model S 70D
Admin
x 2017 Tesla Model S 75D
x 2015 Tesla Model S 70D
God nyhet : Jeg har sjekket med Audi Taxfree i Watford og det er fremdeles mulig å kjøpe pga. Norges medlemskap i EFTA/EØS.