noen som kan se på bilen i tyskland for meg ?
Moderator: frkglad
-
- Medlem
noen som kan se på bilen i tyskland for meg ?
Har hentet inn en 6-7 biler fra tyskland siste årene, men når jeg nå skal ta inn min første alfa så ønsker jeg at noen kan se på bilen og si at den er så strøken som jeg vil ha den. Noen som har kontakter på personer som kan hjelpe med sånt for en fornuftig sum ?
- Ole Reidar
- Administrator
-
- Medlem
Re:
akkurat den jeg ser på nå står her.
Autohaus Hecker
Lindenstraße 29
76479 Steinmauern
http://www.auto-hecker.de/
skal du innom der en av dagene kanskje ?
hvis ikke hadde det jo vært en ide å fått opp en partner som kjører rundt der nede som man kan stole på..
forøvrig sliter jeg litt med å finne eksakt vekt på bilen - kanskje du har tips der også ?
Autohaus Hecker
Lindenstraße 29
76479 Steinmauern
http://www.auto-hecker.de/
skal du innom der en av dagene kanskje ?
hvis ikke hadde det jo vært en ide å fått opp en partner som kjører rundt der nede som man kan stole på..
forøvrig sliter jeg litt med å finne eksakt vekt på bilen - kanskje du har tips der også ?
- Ole Reidar
- Administrator
Re: noen som kan se på bilen i tyskland for meg ?
Jeg har desverre ingen bekjentskaper i det området der...
Når det gjelder det med å ha folk der nede så er det helt klart en fordel, men jeg måtte nok drive med dette i en større skala for at det skulle lønne seg!
Når det gjelder vekt så må du nesten si hvilken bil det er du har på hånd, så skal jeg se hva jeg klarer å finne ut av!
Når det gjelder det med å ha folk der nede så er det helt klart en fordel, men jeg måtte nok drive med dette i en større skala for at det skulle lønne seg!
Når det gjelder vekt så må du nesten si hvilken bil det er du har på hånd, så skal jeg se hva jeg klarer å finne ut av!
Ole Reidar Dvergsdal
Admin
2022 Porsche Taycan Cross Turismo 4
x 2020 Audi E-Tron 55 S-line
x 2017 Tesla Model S 75D
x 2015 Tesla Model S 70D
x 2012 Audi A6 Avant 3.0 TDI Quattro S-Tronic
Admin
2022 Porsche Taycan Cross Turismo 4
x 2020 Audi E-Tron 55 S-line
x 2017 Tesla Model S 75D
x 2015 Tesla Model S 70D